Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъпа ли е подръжката на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скъпа ли е подръжката на 166

    Решил съм да си взема 166 2.4жтд 136коня в края на лятото и се интересувам дали е скъпа подръжката на такъв автомобил,като за класа си

  • #2
    Re: Скъпа ли е подръжката на 166

    Първоначално публикувано от gdd55
    Решил съм да си взема 166 2.4жтд 136коня в края на лятото и се интересувам дали е скъпа подръжката на такъв автомобил,като за класа си
    Скъпичка е, но в рамките на нормалното за тоя клас. Ланча Капа е около 4-5 пъти по-евтина за поддръжка обаче. В сравнение с 166 Мареята се кара без пари направо.

    Особено окачването си е цифромания.

    ~1000 лева отпред и ~1600 лева отзад, само части без труд, това са цените само на носачите (без амортисьори, биалетки, кормилни накрайници, стабилизираща щанга и т.н.)

    иначе матора 2,4 жтд е доста разпространен, пък и е здрав като релса.

    Скоростната кутия на 166 обаче е уникална, но пък не съм чувал да се троши.

    Абе като я купиш приготви около 1000 лева за да смениш сички ремъци, ролки, демпферни шайби, масла, филтри и кво ли още не, а после се готви за около 2500 за окачването, после още 1000 лева за амортисьори и така...
    Volvo XC90 D5 '06
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
    Lancia Ypsilon 1.2 '00



    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

    Comment


    • #3
      Да не отчайваме бъдещия колега
      166 е сравнително здрава, и ако се грижиш за нея, тя ще се погрижи за теб. Частите и ремонтите са скъпи, но по принцип се разваля рядко (при условие, че се отнасяш подобаващо с нея) . Същото се отнася и за нейната предшественичка, макар че спецовете смятат, че 166 едва ли ще излезне от сянката на 164. За разлика от частите, консумативите на 166 не са скъпи. Единственото условие е да са италиански. Що се касае до мотора, преди не съм карал дизел, но за този модел 2.4/136 hp, мога да кажа само добри думи. Независимо, че всеки "разбирач" ще ти каже да бягаш далеч от италианските дизели. Малко е шумен на място, но влезне ли в обороти не се чува и возенето е приказка.
      164 2.0 TS / 166 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        Не го плашете чак толкова! Със наща Алфа имахме наскоро проблеми с носачите и горе доло с това мога да помогна, та тъка отпред е с по два носача на колело ние бяхме сменили малкия и той струваше около 120лв а на по-големия цената му е около 250лв.
        Подръжката е малко па скъпа ама ако се кара нормално и както казаха по горе се подържа няма да имаш проблеми, но това е наистина една страхотна кола.И трябва да имаш около 1000лв като е вземеж за обслужване и евентоално някъкви проблеми ако се поевът, но се пак като е купуваш ще я прегледаш добре!
        landikar
        Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

        Comment


        • #5
          Явно за други цифри говорим тука не е като при мареята
          Но въпреки това съм решил да си взема такава.А окачването здраво ли е че от окачването на тия фиати вече ми се драйфа,то неможе да се изисква от евтина кола като фиата много ама все пак да ги бяха направили малко като хората.

          Comment

          Working...
          X